Oferty pracy | P.B. Start - budujemy nowe mieszkania w Krakowie

Oferty pracy

Jeżeli uważasz się za zdolnego i pracowitego człowieka ...

Przedsiębiorstwo Budowlane START jest organizacją stale rozwijającą się i powiększającą zasoby ludzkie. Jeżeli uważasz się za zdolnego, pracowitego człowieka, któremu bliski jest sektor nieruchomości, a zarazem jesteś otwarty na nowe wyzwania i chciałbyś związać swój los z naszą Firmą, przyślij swoje CV pod adres:

mail: praca@start.com.pl

Niczego nie obiecujemy, ale szczęściu należy dopomagać.

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

  1. Sekretarka - Koordynator Biura

    Opis stanowiska: 
    • obsługa sekretariatu, a w szczególności: przyjmowanie i wysyłanie oraz rejestracja korespondencji, kontrola nad obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja (praca z programem Workflow), umawianie terminów spotkań i ich organizacja, odpowiedzialność za kontakty z klientami
    • aktualizacja oferty: serwisy internetowe, prasa oraz inne nośniki reklamowe
    • aktualizowanie strony internetowej
    • działania promocyjne i reklamowe - współpraca z mediami i agencjami reklamowymi
    • nadzór nad materiałami reklamowymi
    • bieżąca pomoc przy sprzedaży mieszkań oraz uczestnictwo w targach nieruchomości
    Wymagania: 
    • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
    • zdecydowanie i samodzielność w działaniu, sumienność
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy
    • kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność oraz umiejętność pracy pod presją czasu
    • biegła znajomość programów, co najmniej: MS Office
    Oferujemy: 
    • stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
    • możliwość rozwoju zawodowego
  2. Specjalista ds. reklamacji

    Opis stanowiska: 
    • obsługa sekretariatu, a w szczególności: przyjmowanie i wysyłanie oraz rejestracja korespondencji, kontrola nad obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja (praca z programem Workflow), umawianie terminów spotkań i ich organizacja, odpowiedzialność za kontakty z klientami
    • aktualizacja oferty: serwisy internetowe, prasa oraz inne nośniki reklamowe
    • aktualizowanie strony internetowej
    • działania promocyjne i reklamowe - współpraca z mediami i agencjami reklamowymi
    • nadzór nad materiałami reklamowymi
    • bieżąca pomoc przy sprzedaży mieszkań oraz uczestnictwo w targach nieruchomości
    Wymagania: 
    • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
    • zdecydowanie i samodzielność w działaniu, sumienność
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy
    • kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność oraz umiejętność pracy pod presją czasu
    • biegła znajomość programów, co najmniej: MS Office
    Oferujemy: 
    • stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
    • możliwość rozwoju zawodowego
  3. Pracownik działu sprzedaży

    Opis stanowiska: 
    • prezentacja oferty dewelopera Klientom, wstępne negocjacje
    • przygotowywanie umów, protokołów zdawczo-odbiorczych,
    • przygotowanie i kompletowanie dokumentów do zawierania aktów notarialnych
    • prezentacja mieszkań
    • prowadzenie statystyk, aktualizacja portali internetowych
    • uczestnictwo w targach nieruchomości
    Wymagania: 
    • doświadczenie w sprzedaży nieruchomości min. 3 lata
    • znajomość rynku nieruchomości
    • wyższe wykształcenie
    • prawo jazdy kat. B
    • komunikatywność, asertywność, dobra prezencja, ugodowy charakter
    • samodzielność, dyspozycyjność również w weekendy
    • bardzo dobra organizacja pracy
    Oferujemy: 
    • stałe zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie w zgranym zespole
    • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
    • pakiet niezbędnych narzędzi
    • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedaży
  4. Pracownik działu pozyskiwania inwestycji.

    Opis stanowiska: 
    • wyszukiwanie ofert spełniających określone kryteria inwestycyjne, 
    • nawiązywanie kontaktów ze sprzedającym, negocjowanie zakupu nieruchomości, 
    • rozpoznanie i przygotowanie inwestycji od strony prawnej, 
    Wymagania: 
    • komunikatywność, dobra prezencja i ugodowy charakter, 
    • znajomość zagadnień związanych z nieruchomościami, 
    • wyższe wykształcenie, 
    • prawo jazdy kat. B,
    • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
    Oferujemy: 
    • stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
    • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
    • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole,
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego.